rpmrebuild.spec

Łukasz Gandecki gozda w pstryk.net
Sob, 21 Maj 2005, 09:56:16 CEST

Dnia sobota, 21 maja 2005 09:38, Andrzej Krzysztofowicz napisał:
> A do czego innego niby mialoby sluzyc rpmbuild --rebuild ?
> ;P

Do przebudowania paczek z src.rpm?
Ten rpmrebuild podesłany przez Pawła nie potrzebuje do zbudowania
paczki .rpm .src.rpm'a. Korzysta z instalacji obecnej na dysku. (chyba, że ja
o czymś nie wiem i tak się ostatnio da i rpmbuildem zwyczajnym?)

--
Pozdrawiam,             | http://pstryk.net
Łukasz Gandecki 'gozda' | GURU/LLUG