applnk vs gnome-menus

Patrys :: Patryk Zawadzki patrys w pld-linux.org
Nie, 22 Maj 2005, 10:01:54 CEST

Dnia 21-05-2005, sob o godzinie 10:16 +0200, Fryderyk Dziarmagowski
napisał(a):
> [...]

Pytałem na listach o metodę rozwiązania tego. Dostałem tylko odpowiedzi
w stylu 'czekaj na 2.12', tylko że Gnome 2.12 będzie a) za pół roku, b)
edytor menu do niczego się nie przyda zwykłemu userowi (jakoś nie widzę
nowego hitu z Redmont, gdzie zaraz po instalacji wszystkich programów
użytkownik jest zmuszony żeby sobie je dopisać albo wywalić z menu).

> a'propos filtrów patrysa. jeśli patrys nie zamierza naprawić gnome-
> menus, żeby funkcjonowało _tak samo_ jak przed jego ingerencją, to nie
> będe przebierał w środkach, żeby znów zaczęło działać.

Zdefiniuj 'naprawić', bo u mnie działa. To, co trzeba zmienić, to
zależności w applnk (dodać obsoletowanie). Jeśli poza tym coś jeszcze
nie działa to niech mi ktoś wyśle o tym informację. Albo nie wszystko,
co poszło na listy doszło do mnie, albo ktoś oczekuje, że będę czytał w
jego umyśle.

--
Patrys :: Patryk Zawadzki <patrys w pld-linux.org>