applnk i gnome-menus (po raz ostatni)

Kamil Kosiński paladine w pld-dc.org
Nie, 22 Maj 2005, 14:30:24 CEST

On Sun, 22 May 2005 14:10:48 +0200 (CEST)
Paweł Gołaszewski <blues w pld-linux.org> wrote:

> A nie lepiej nazwać to applnk-xml (czy jakie to tam jest)?
> Uzależnianie nazwy od konkretnego środowiska jest tutaj problemem na
> przyszłość.
Tym bardziej. Applnk chyba ma na wieki być standardowym układem menu
dla całej dystrybucji i działać z każdym środowiskiem. Jeśli pojawi się
kolejne konkurencyjne względem applnk rozwiązanie, to będzie trzeba:
1. dostosować do niego applnk
2. dodać P: applnk-cośnowego
3. wymagać applnk-cośnowego tam, gdzie może działać applnk i to nowe
rozwiązanie
4. wymagać applnk tam, gdzie to nowe rozwiązanie nie działa

Może czegoś nie zrozumiałem, ale wydaje mi się, że właśnie taka nazwa
zapewi w przyszłości mniejsze problemy.
applnk-gnome chyba dosyć jednoznacznie mówi, że to coś nadaje się do
użycia z GNOME, a applnk-xml jest zupełnie nic nie mówiącą nazwą.

--
Kamil (paladine) Kosiński
jid: paladine w chrome.pl   mail: paladine w pld-linux.org