applnk i gnome-menus (po raz ostatni)

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Nie, 22 Maj 2005, 17:16:45 CEST

On Sun, May 22, 2005 at 14:30:24 +0200, Kamil Kosiński wrote:

> dla całej dystrybucji i działać z każdym środowiskiem. Jeśli pojawi się
> kolejne konkurencyjne względem applnk rozwiązanie, to będzie trzeba:

Zaraz zaraz, ja nie śledziłem wątku, ale ustalmy fakty:
1. jest standard,
2. gnome nie umie sobie z nim do końca poradzić.
3. nasz pakiet nazywa się applnk (ze względów historycznych, inni mają
sth-menu i w ogóle każda distro inaczej).

> 1. dostosować do niego applnk
> 2. dodać P: applnk-cośnowego

Nie sądzę, żeby powstało jakieś non-gnome crapware, więc to 'jeśli' jest
bardzo hipotetyczne.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>        http://vfmg.sourceforge.net/
                                    http://tccs.sourceforge.net/