evolution 2.2.2 z ready

Krzysztof Królikowski krzysiek w network.en-crypt-ed.info
Pon, 23 Maj 2005, 22:43:34 CEST

Witam.

Patrzę, że Patrys się żalił na evolution to i ja dorzucę swoje 3 gr.
może ktoś się spotkał...

Zaznaczenie opcji "Generuj wiadomość  D-BUS po nadejściu nowych listów"
powoduje natychmiastowe wyłączenie evolution. Doinstalowałem również
demona z paczki dbus, lecz niestety to nie rozwiązało sprawy...
Generalnie. Co to są te wiadomości D-BUS w evolution? czy to coś takiego
jak w MS Outlooku, taka chmurka która się wyłania z paska menu start?

--
Krzysztof Królikowski [krzysiek @ pkn . pl]
Systems & Network Administrator & PLD Linux developer