evolution 2.2.2 z ready

Patrys :: Patryk Zawadzki patrys w pld-linux.org
Pon, 23 Maj 2005, 23:41:57 CEST

Dnia 23-05-2005, pon o godzinie 23:15 +0200, Fryderyk Dziarmagowski
napisał(a):
> czyli chmurka też się może pojawić 8-)

Nawet pisałem o takich chmurkach na patrys.jogger.pl - niestety, łapanie
wiadomości DBUS z evolution wymaga python-dbus w wersji 0.3x a u nas
jest 0.23.

--
Patrys :: Patryk Zawadzki <patrys w pld-linux.org>