SPECS: superkaramba-theme-LiquidWeatherPlus.spec - up to 6.1

Lukasz Glebicki lukaszgl w post.pl
Wto, 24 Maj 2005, 08:57:54 CEST

On Tuesday 24 of May 2005 00:44, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Hmmm...
> .pyo nie beda uzywane/potrzebne/tworzone (przynajmniej w tym katalogu) ?

Odpisałem Ci na prv. Moim zdaniem dwie pierwsze możliwości można skreślić, bo
ja paczkuje pliki, które tam są (.py i .pyc) a zmiana wynikała z tego, że w
katalogu też były pliki .py~

pozdrawiam
--
Łukasz Głębicki  mail/rot13:yhxnfmty w cbfg.cy  PLD/Linux Team
gg:246267    Linux Registered User #318551   blekot:{irc,skype}

Student of Warsaw University of Technology, Faculty of Mechatronics