Fstab

The Undefined undefine w aramin.net
Wto, 24 Maj 2005, 19:26:20 CEST

On Tue, May 24, 2005 at 12:56:09PM +0200, Grzegorz Konopko wrote:

> Tak przy okazji zahaczę: czy xfs na / to dobry pomysł?
> Tylko pytam, nie wiem.
jedyny problem na jaki się kilka(2 albo 3 razy) natknąłem z xfs-em, to
uszkodzony plik /etc/localtime w przypadku resetu podczas startowania.
za pierwszym razem oznaczało to dla mnie 100km ;)
pomijając to - zero problemów, w przeciwieństwie do reisera/ext3.

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
UNIX && Linux administrator,      Adam Mickiewicz University WMiI