[builder] cond bez --with/without

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Śro, 25 Maj 2005, 16:58:11 CEST

On Wed, 25 May 2005 13:57:07 +0200
Daniel Mróz <beorn w alpha.pl> wrote:

> Chyba sie nie zrozumielismy. Ja nie pytam jak zbudowac wpa_supplicant
> ze wsparciem dla madwifi. To wiem. Pytam sie jak elegancko polaczyc
> budowanie builderem z modyfikacja plikow zrodel. Na ten temat w pliku
> .config nic nie ma.

1. elegancko: wydzielić -devel z madwifi, dodać BR do wpa_supplicant,
   odkomentować w wpa_supplicant.config CONFIG_DRIVER_MADWIFI=y,
   zmodyfikować -I

2. nieelegancko: dodać tarball madwifi do wpa_suppliant.spec, rozpakwać
   w %setup, ustawić CFLAGS w wpa_supplicant.config, odkomentować
   CONFIG_DRIVER_MADWIFI=y

--
Fryderyk Dziarmagowski