desktopy

Grzegorz Dąbrowski gdx w o2.pl
Śro, 25 Maj 2005, 20:35:06 CEST

Dnia 25-05-2005, śro o godzinie 14:14 +0200, Andrzej Krzysztofowicz
napisał(a):

> 2. Brak ; na koncu Categories

ciach..

> 3. Brak Encoding:

ciach..

> 4. Wzgledna sciezka w Icon

ciach..

> Tyle na razie.

Dziwi mnie dlaczego nie zrobicie automatyki do poprawiania plików
desktop przy budowaniu pakietu. Ja coś takiego zrobiłem (nie w PLD, dla
chętnych do znalezienia w sieci) i z tego co pamiętam to automatycznie
udało się poprawić chyba ze 30% plików desktop (walidowane przez
desktop-file-validate)

PS. Czy nie przydałoby się wam makro do zmian kategorii w plikach
desktop, to trochę męczące łatać pliki desktop bo prościej jest wywołać
makro w stylu ze speca:

%{categories} rubrica -Utility +Office +ContactManagement

--
Grzegorz Dąbrowski <gdx w o2.pl>