superkaramba.spec

Lukasz Glebicki lukaszgl w post.pl
Czw, 26 Maj 2005, 13:49:03 CEST

Przy upgrade do 0.36 zauważyłem, że ten spec jest mocno rozgrzebany. Ja bym
poprzeniosił motywy do oddzielnych speców.
Motyw theme-PNM4 jest chyba najbardziej niedopracowany. Puste katalogi, itd...
Ktos tego uzywa?
Ten spec tworzy dwa pliki desktop. superkaramba i karamba. Ten drugi do
usuniecia - moim zdaniem, bo po co dublowac, gdyż są identyczne.

PS. Wczesniej patche byly wrzucone do jednego pliku? Po co tak robic? Utrudnia
to mocno ich poprawianie. Przenioslem do odzielnych plikow.

pozdrawiam
--
Łukasz Głębicki  mail/rot13:yhxnfmty w cbfg.cy  PLD/Linux Team
gg:246267    Linux Registered User #318551   blekot:{irc,skype}

Student of Warsaw University of Technology, Faculty of Mechatronics