kdenetwork

Czw, 26 Maj 2005, 14:32:13 CEST

Piotr Szymanski wrote:
> Andrzej Krzysztofowicz (Thursday 26 of May 2005 14:10):
> Bo poprawiles na head w 3.3 a 3.4 weszlo z DEVEL? Nastepnym razem po prostu
> forwardportnij poprawke na brancz rozwojowy?

Nie podejmuje sie poprawiac czegos, czego nie jestem w stanie nawet
zbudowac.

Jesli mi ktos powie, jakie trzeba miec srodowisko, zeby moc w nim budowac
zarowno HEAD jak i DEVEL, to tak zrobie. Na 2 systemy nie mam miejsca.
Z zasady tez nie instaluje w systemie uzywanym do poprawiania pakietow
pakietow nie-z-ftp (nieliczne wyjatki), zwlaszcza, ze czesto przygotowuje te
poprawki w srodowisku buildera.

  phone (48)(58) 347 14 61