evolution 2.2.2 z ready

Patrys :: Patryk Zawadzki patrys w pld-linux.org
Czw, 26 Maj 2005, 15:15:31 CEST

Dnia 24-05-2005, wto o godzinie 12:51 +0200, Michał Panasiewicz
napisał(a):
> zerknij na speca jak nie ma tej wersji to SOD1 :)

To nie problem podbicia wersji, Ac nie jest gotowe na 0.30. Mamy stare
pakiety i trzebaby podbić ich od cholery i przebudować z nowym DBUSem.

--
Patrys :: Patryk Zawadzki <patrys w pld-linux.org>