apache-mod_perl-2.0

Radosław Kintzi radek w rakin.eu.org
Czw, 26 Maj 2005, 16:20:34 CEST

Radosław Kintzi napisał(a):

>Komitnąłęm przed chwilką 2.0.0.  Jeszcze z ułamkowym releasem, bo nie
>wiem dlaczego:
>
>błąd: apache-mod_perl-2.0.0-0.1: nie znaleziono wymaganego
>/usr/lib/perl5/vendor_perl/5.8.0/athlon-pld-linux-thread-multi
>
>Ktoś wie o so chodzi i jak temu zaradzić?

Właśnie sobie pomyślałem, że przyczyną może być iż budowałem pakiet dla
i686 na athlonie. Nie jestem obeznany z perla i zdziwiło mnie, że wymaga
katalogu. Ale teraz widzę, że  wszystkie perl-* tak mają.

Jest jakiś sposób na taką kompilację, czy muszę budować na maszynie i686?
R.

--
Radosław Kintzi (radek at rakin dot eu dot org)