nie ładuje się nvidia po upgradzie...

Pawel Sikora pluto w agmk.net
Czw, 26 Maj 2005, 20:11:51 CEST

On Thursday 26 of May 2005 20:02, Adam Mikuta wrote:

> Wstyd się przyznać, bootowałem jeszcze stare jądro a sterownik do nowego
> był. Wcześniej poldek chyba usuwał starsze jądro przy upgradzie. W
> każdym razie już nie ma problemu.
>
> Swoją drogą poprzednie sterowniki jakieś szybsze były...

normalna rzecz. kazdy nowy steronik nvidii/ati jest robiony pod nowe karty
by uzyskac max. wydajnosc w gazetowych testach bez zwazania na starsze karty.
dlatego np. dla rivy tnt uzywa sie starych sterownikow, ktore bija na glowe
najnowsze wydania.

--
The only thing necessary for the triumph of evil
  is for good men to do nothing.