apache-mod_perl-2.0

Radosław Kintzi radek w rakin.eu.org
Czw, 26 Maj 2005, 23:42:02 CEST

Andrzej Krzysztofowicz napisał(a):

>Sugerujesz, ze ob sciezke do Bundle/ bedzie mial w INC ?
>Nie pamietam do czego one sluzyly, ale ZTCP do czegos, czego w distro byc
>nie powinno. Zreszta pytaj perlowcow.

nie wiem jak to powinno być zrobione; teraz jest tak, że w %install
kopiuję Bundle/Apache2.pm do ..; Apache staruje; przyjrzałem się mojej
konfiguracji (standardowej z distro, choć może ze starszych wersji
pakietu) i tam jest coś o importowaniu tego modułu; po co on jest tego
nie wiem; ja tylko chcałem mieć apache-mod_proxy, ale nie mogłem
zainstalować bo wiązało się to z koniecznością uaktualnienia Apacha, w
szczególności mod_perl (wymaganego przez lstat), którego to nie było na
ftp (był ale wymagający starego httpd); teraz jest rel 0.9, więc ktoś
kto się na tym zna pewnie zajrzy i poprawi co trzeba (może to nawet
będzie ktoś kto zaczął to upgrejdować z działającej wersji i nie skończył)

Radek

--
Radosław Kintzi (radek at rakin dot eu dot org)