bash-2.05b-19

Pią, 27 Maj 2005, 14:14:00 CEST

=?ISO-8859-2?Q?Pawe=B3_Go=B3aszewski?= wrote:

> Skoro rel 18 eliminuje problem to sprawdź czy pojawią się ponownie przy
> rel 17. IMO - powinny...

Nie pojawily i nie powinny.
Winna jest linia:

/etc/bashrc:stty erase `put kbs`

Pojawila sie ona w -19.
Nie wiem, po co ona nieinteraktywnej powloce. Poza tym nigdzie nie ma
sprawdzania, czy stdin jest terminalem...

> Aha - testuj własne kompilaty...

Gdzie indziej jest chyba /bin/sh jako powloka usera builder.

  phone (48)(58) 347 14 61