nie ładuje się nvidia po upgradzie...

Patrys :: Patryk Zawadzki patrys w pld-linux.org
Pią, 27 Maj 2005, 19:12:27 CEST

Dnia 27-05-2005, pią o godzinie 00:34 +0200, Tomasz Pala napisał(a):
> On Thu, May 26, 2005 at 20:32:40 +0200, Pawel Sikora wrote:
> ATI ma gdzieś Xrenrer, a ja Xów z wyłączonym renderaccel to już na oczy
> widzieć nie chcę.

ATI ma wszystko gdzieś, a oficjalnym bugiem (chwalą się nim na stronie)
od zawsze jest niemożliwość uruchomienia dwóch serwerów X na jednej
maszynie. Kiedy pojawia się drugi display (np. przez Xnest) - wszystko
działa, po jego zamknięciu (np. wylogowanie) maszyna pada na twardo z
żółtym ekranem i bez oopsa (nie działa SysRq nawet).

Gdyby tylko Asus robił ten model notebooka z nVidią...

Używanie sterowników X.org nie wchodzi w grę, bo nie wspierają wcale
Radeona 9600 Pro-M.

--
Patrys :: Patryk Zawadzki <patrys w pld-linux.org>