bash-2.05b-19

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Sob, 28 Maj 2005, 07:42:40 CEST

On Fri, May 27, 2005 at 18:36:08 +0200, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> A moze nalezy tez zadac dugie pytanie: kiedy nieinteraktywny bash wykonuje
> jednak /etc/bashrc, choc nie powinien? I jak skutecznie temu zapobiec?

Sprawdzając ustawienie $TERM? Albo zwykłym... 2>/dev/null?

> Ergo: ten bash jest POPSUTY. Prosze o _pilne_ naprawienie.
> Bo juz trafil do main.

Nie denerwuj się, bo zsh też tak ma;) I to od dawna. Pierwszy raz mi to
wyskoczyło tydzień temu (rsync), a jeśli nikt nie zgłaszał to aż tak
pilne to nie jest.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>        http://vfmg.sourceforge.net/
                                    http://tccs.sourceforge.net/