nie ładuje się nvidia po upgradzie...

Tomasz Grobelny tomasz w grobelny.oswiecenia.net
Sob, 28 Maj 2005, 20:51:18 CEST

On Saturday 28 of May 2005 18:21, Patrys :: Patryk Zawadzki wrote:

> Zapraszam do obejrzenia na mojej maszynie, potwierdzone kiedyś mailem z
> supportu ATI.

Faktycznie jest to wypisane jako znany błąd ale u mnie działa choć też kiedyś
miałem takie problemy. Coż widocznie to zależy od wersji kernela, modelu
karty, układu gwiazd na niebie itp.

> Oznaczaj sygnaturkę, bo się cytuje ;]
To był podpis odręczny :-) Ale pomyślę nad jakąś sygnaturką.
--
Tomek