Problemy z gnome oraz gg2

Marcin Krzyżanowski krzak w hakore.com
Sob, 28 Maj 2005, 21:28:25 CEST

On 2005-05-28, at 21:21, Paweł Gołaszewski wrote:

> No tak - co w tym dziwnego? Pierwszy komputer powinien zostać
> rozłączony.
> I wszystkie pozostałe GG tak działają...

nie chce wchodzic w szczegoly, tam poprostu nastepuje rozlaczenie i
ponowna proba polaczenia i to wykonuje sie zbyt szybko i zbyt
niedokladnie jest obsluzone, dawno juz mialem sie temu przyjrzec ale
zawsze cos mnie odrzucalo. Chetnie natomiast zobaczylbym takie
zgloszenie na http://bugs.gnugadu.org :)

Pozdrawiam,

--
Marcin Krzyżanowski