Problemy z gnome oraz gg2

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Sob, 28 Maj 2005, 22:04:42 CEST

Dnia 28-05-2005, sob o godzinie 21:24 +0200, Marcin Krzyżanowski
napisał(a):

> odpalilem gg2 2.2.6 na takim starszym Ac przed chwila, z:
> xosd-2.2.10-1
> kernel-2.6.8-4
> glibc-2.4.4-0.20041122.2
> gtk+2-2.6.1-1
> glib2-2.6.1-1

ja mam to od dawna na nowym AC, z nowymi kernelami i nie pamietam czy
tylko z nvidia.

> potestowalem pod katem xosd i nie odnotowuje takich przypadlosci.
> XOSD ostro gra z watkami, moze to w tym jest problem, pozatym jakis
> backtrace bylby milewidziany.

i tu jest problem bo jak zrobie np strace gg to sie uruchmi za kazdym
razem.

> Jesli uznasz ze to problem GNU Gadu to zapraszam na liste malowa
> projektu, szczegoly na http://www.gnugadu.org

znam szczegoly i jestem tam zapisany. Chyba powinienes to wiedziec.
Potestuje jeszcze na innych kartach jak pojade do pracy i dam znac.

TiweK