avidemux.spec

Arkadiusz Chomicki duch w wla.pl
Nie, 29 Maj 2005, 13:55:46 CEST

Dnia sobota, 28 maja 2005 15:57, Paweł Sakowski napisał:

> Ja tam widzę parę avidemux-2.0.40/po/*.po , więc chyba jednak
> odpowiednie pliki są.
>
> Ale EOT bo na -rHEAD już leży upgrade do 2.0.40, w którym dało się nie
> usuwać tłumaczeń.
ale po wejsciu do katalogu po
i wykonaniu make
nic nie dzieje sie
a make wypisuje ze nie ma nic do roboty
tak wiec z jakiegos powodu autor to zmienil
tak samo make install nie kopjuje odpowiednich plikow z katalogu po
do miejsca przeznaczenia

Pozdrawiam
ChomAr
--
  84-120 Władysławowo                       GG#: 420515