digikam

Nie, 29 Maj 2005, 20:00:06 CEST

Piotr Czapski wrote:

> Możesz mi wytłumaczyć dlaczego to ma pomóc?

Bo masz cos zlinkowane ze stara wersja.
A do zlinkowania z dana wersja biblioteki podczas kompilacji jest niezbedna
obecnosc odpowiedniej jej wersji w systemie.

Musisz wciac skad sie bierze linkowanie ze stara wersja (moze ktoras z
uzywanych bibliotek jest z nia zlinkowana?).

  phone (48)(58) 347 14 61