kde i brak niektórych ikonek (+

Piotr Budny piotr.budny w gmail.com
Pon, 30 Maj 2005, 20:33:25 CEST

Dnia Mon, 30 May 2005 19:57:07 +0200 (CEST)
Andrzej Krzysztofowicz <ankry w green.mif.pg.gda.pl> napisał:

> Jak ?
> RPM jest z zalozenia nieinterakcyjny.

Skoro jest kilka pakietów (swoją drogą - jakie są te alternatywy?),
pozwalających na działające ikonki, dlaczego by nie dodać Provides: w
tych pakietach i zrobić Require: w którymś z pakietów kde?

vip;

PS. Mogę nie rozumieć do końca tematu, ale z tego co wnioskuję, to brak
hicolor-icon-theme powoduje, że niektóre ikonki nie są wyświetlane,
więc skoro nie są, to dlaczego nie zrobić tak, ażeby były?

--
PGP: hkp://wwwkeys.pgp.net
WWW: chimera.one.pl