SPECS: mailutils.spec - updated to fixed 0.6.90 version (security ...

Lukasz Glebicki lukaszgl w post.pl
Pon, 30 Maj 2005, 20:42:58 CEST

On Monday 30 of May 2005 12:07, robert j. wozny wrote:

>   oznaczają, iż pakiet jest właśnie dopracowywany. pełny release,
>   oznacza, że developer uznał, że pakiet jest skończony i... godny
>   puszczenia na buildery...

Może zapomniał dopisać (test).
Trochę OT. Ja nie rozumiem jednego. Dlaczego superkaramba z rel 0.4 się na
sparcu nie zbudowala a z rel 1 juz tak. cvs diff -uN -r 1.60 -r 1.61
superkaramba.spec to tylko zmiana release. Nie mogę podejrzeć logów, bo się
automatycznie kasują.

pozdrawiam
--
Łukasz Głębicki  mail/rot13:yhxnfmty w cbfg.cy  PLD/Linux Team
gg:246267    Linux Registered User #318551   blekot:{irc,skype}

Student of Warsaw University of Technology, Faculty of Mechatronics