SPECS: mailutils.spec - updated to fixed 0.6.90 version (security

Lukasz Glebicki lukaszgl w post.pl
Pon, 30 Maj 2005, 21:39:26 CEST

On Monday 30 of May 2005 21:13, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> - brakowalo BR: jakis pakiet, ktory zostal w miedzyczasie zainstalowany
> - niespelniona zaleznosc, ktora sie w miedzyczasie dobudowala

Niemożliwe. Są po sobie.

> - chwilowy brak miejsca na dysku/pamieci lub ubicie procesu przez admina

Pierwsze tak, ale...

> - usuniecie zlecenia z srcbuildera przez RM-a

Też nie.

> Dlaczego uwazasz, ze to istotne ?

Dlatego, że jak poprawiam speca to chciałbym znać przyczynę czemu sie nie
zbudował. Ale z tego co mi się wydaje, była to przyczyna losowa, jedna z
których wymieniłeś

pozdrawiam i EOT
--
Łukasz Głębicki  mail/rot13:yhxnfmty w cbfg.cy  PLD/Linux Team
gg:246267    Linux Registered User #318551   blekot:{irc,skype}

Student of Warsaw University of Technology, Faculty of Mechatronics