Problemy z gnome oraz gg2

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Wto, 31 Maj 2005, 09:50:34 CEST

Dnia 28-05-2005, sob o godzinie 22:28 +0200, Marcin Krzyżanowski
napisał(a):

> he, myslalem ze odpisuje do Pawla, oczywiscie wiem ze jestes zapisany.

ok, wiec pisze z pracy.

tu tez mam nvidie, zapomnialem ale na sterowniku nv bo na kernelowym cos
tam nie dziala. i dajej jest to samo.

to jest u mnie powtarzalne.

odpalamy konsole.

$ gg2
** (gg2:26531): WARNING **: Nie można odczytać pliku z konfiguracją
wtyczki

i odpala sie ok.

Ctrl-C

$ gg2
** (gg2:26542): WARNING **: Nie można odczytać pliku z konfiguracją
wtyczki

i wisi.

to wszystko pod warunnkiem ze ladujemy modul xosd.

TiweK