SPECS: perl.spec - added symbolic link /usr/bin/perl5 required by ...

Witold Filipczyk witekfl w poczta.gazeta.pl
Wto, 31 Maj 2005, 20:50:49 CEST

On Tue, May 31, 2005 at 05:25:53PM +0200, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Dotychczas raczej poprawialismy w druga strone. Jaki szczegolny powod ?

Miałem linka /usr/bin/perl5. Nie wiem do czego on mi był potrzebny.
I glib2-devel złapał go w zależnościach. Cofnąłem zmianę.

--
witekfl w poczta.gazeta.pl