SPECS: mdbtools.spec - devel branch - up to 0.6 pre1

Kamil Kosiński paladine w pld-dc.org
Wto, 31 Maj 2005, 22:04:04 CEST

On Tue, 31 May 2005 21:44:27 +0200
"Patrys :: Patryk Zawadzki" <patrys w pld-linux.org> wrote:

> Widze NFY z... uwaga uwaga... wczoraj.
Dobra, może do był zły przykład. Chodzi mi o to, że ona, zamiast
skończyć, to co zaczęła (poprawić, co źle zrobiła), zabiera się za
kolejne rzeczy, a te rozwalone czekają na zbawienie.

> Aredridel pisała u siebie na blogu (aredridel.livejournal.com), że
> zajmuje się teraz poprawkami do rubiego. M.in. w bindingach do swiga.
Nie specjalnie mnie interesuje czym sie teraz zajmuje, chociaż fajnie,
że jest ktoś kto zajmuje się w PLD rubym :)

--
Kamil (paladine) Kosiński
jid: paladine w chrome.pl   mail: paladine w pld-linux.org