SPECS: mdbtools.spec - devel branch - up to 0.6 pre1

Piotr Skwarna spider w linux.pl
Wto, 31 Maj 2005, 22:04:07 CEST

Jakub Bogusz napisał(a):

>Błąd zapewne polegał na tym, że samo założenie brancha nie przykleja
>etykiety do lokalnego pliku - żeby commitnąć na brancha trzeba użyć
>"commit -r branch" albo przed commitem "up -r branch".

Czyli tak:

mam speca w repo bez zadnych branchy, zmieniam aby dzialal z najnowsza
alfa/beta oprogramowania i teraz zeby wrzucic go do brancha DEVEL robie:
cvs ci -r DEVEL nazwa_speca.spec ?

--
+SzLUUG +PLUG 	http://www.linux.pl	| [Quoting Sergiusz Pawłowicz]
RLU 301329 	spider(at)linux(dot)pl 	| "głupota to straszny wirus."