Kompilacja kernel-net-ieee80211.spec i najnowszego ipw2200.spec

Jakub Piotr Cłapa loc w toya.net.pl
Wto, 1 Lis 2005, 00:14:03 CET

Łukasz Maśko wrote:
> Dnia sobota, 29 października 2005 22:23, Jakub Piotr Cłapa napisał:
> [...]
> OK. Tylko w AC jest w tej chwili kernel 2.6.11.10, a jak próbowałem kilka
> dni temu budować najnowszy z brancha LINUX_2_6 (któryś pre-2.6.14) to mi
> się nie zbudował. Tak na prawdę do szczęścia wystarczyłby mi budujący się
> kernel 2.6.14, bo na nim zarówno kernel-net-ieee80211 jak i ipw2000 się
> budują (zrobiłem to dzisiaj na waniliowym).

Ze starszymi IMHO powinno działać, ale nie jestem 100% pewien, bo dawno
nie testowałem. ;] Myślałem, że chodzi Ci o jakieś 2.6.13 lub coś takiego.

Możesz spróbować zbudować kernela z LINUX_2_6_13 - u mnie chodzi ładnie.

--
Regards,
Jakub Piotr Cłapa