ANN: ruchy na ftp, mysql, gda

Jarosław Kamper jack w jack.eu.org
Wto, 1 Lis 2005, 18:11:34 CET

Dnia niedziela, 30 października 2005 11:25, Arkadiusz Miskiewicz napisał:
> On Sunday 30 of October 2005 12:08, Fryderyk Dziarmagowski wrote:
[...]
> O tym mi wiadomo, skasowałem także z ready.

A może spotkał się ktoś z wolnym działaniem cdrecord? Zamiast płytki palić
ze średnią prędkością x32 (nagrywajka x52, kiedyś się to udawało), pali z
prędkością średnią w okolicach x4! Sprzęt nieobciążony, raczej niesłaby i
kiedyś palił dobrze. Dwie różne nagrywarki (LG i LiteOn). Pomysły?

--
Jarosław Kamper <jack w jack.eu.org>