SPECS: perl.spec - getgrent fails with out of memory if /etc/group...

Czw, 3 Lis 2005, 12:05:12 CET

adamg wrote:

> Author: adamg                        Date: Wed Nov  2 22:51:54 2005 GMT
> Module: SPECS                         Tag: HEAD
> ---- Log message:
> - getgrent fails with out of memory if /etc/group contains line longer
>   than 3000 chars.

Moze nalezaloby poprawic useradd/usermod, zeby nie dopisywaly podstawowej
grupy uzytkownika do /etc/group. W 99.9% przypadkow to niepotrzebne, a z
dlugimi liniami ma problemy takze protokol NIS-a.

  phone (48)(58) 347 14 61