[ac-alpha] builder failure / -ENOSPC

Paweł Sikora pluto w agmk.net
Pią, 4 Lis 2005, 11:11:27 CET

Dnia piątek, 4 listopada 2005 10:59, Arkadiusz Miskiewicz napisał:

> xfs i narzędzie xfs_growfs - bezproblemowo działa (a robiłem dziesiątki
> razy z lvmem pod spodem).
>
> Mnie natomiast bardziej interesuje które FSy mają dobrze działające
> shrinkowanie FSu. XFS tego w ogóle nie ma :-/

growfs jest banalny, bo drzewo węzłów się nie zmienia - dostaje
tylko więcej placu na przyszłą rozbudowę. w drugą stronę jest
gorzej, bo trzeba zrobić upchnąć to drzewo na mniejszym obszarze
i dopiero przyciąć rozmiar partycji co może nie być zadaniem
banalnym np. w przypadku jfs-a który dynamicznie alokuje sobie
węzły ;)

--
The only thing necessary for the triumph of evil
  is for good men to do nothing.