zepsute cdrtools w ac-main

Jarosław Kamper jack w jack.eu.org
Pią, 4 Lis 2005, 19:32:00 CET

Dnia piątek, 4 listopada 2005 12:19, Piotr Szymanski napisał:
> Jarosław Kamper (Thursday 03 November 2005 19:16):
> Wywala nagrywanie predzej czy pozniej na komunikacji DMA jak tylko
> wlaczysz DMA dla cdromu, bez DMA nagrywa spoko tą samą predkością.

Nie zauważyłem (DMA mam zawsze włączone).
Mam z kolei inny problem - jakbym nie kombinował, wypadala mi strasznie
wolno (cały czas męczę jedną płytkę RW) - średnio x4. Wczoraj
kombinowałem z modułami, appendami czym tylko się dało i nawet udało mi
się 2 razy wypalić ze średnią prędkością x24 - sądziłem, że "odkryłem
sposób" jednak po reboocie nie udało mi się to (ponownie kombinując).
Dzisiaj również próbowałem, bezskutecznie.

Dziwi mnie np, że dodanie do lilo.conf w appendzie "hdc=ide-scsi
hdd=ide-cd", lilo, grepnięcie /etc pod kątem hdc z serowym trafieniem,
reboot i po rmmod ide-cd cdrom, za chwilę ładuje mi się ponownie z
komunikatem w dmesg:
hdc: ATAPI 52X CD-ROM CD-R/RW drive, 2048kB Cache, UDMA(33)
hdd: ATAPI 24X DVD-ROM drive, 512kB Cache, DMA

[jack w pldworkstation ~]$ rpm -qa|grep dev|grep -v devel|xargs
lockdev-1.0.2-1 dev-2.9.0-22 uudeview-0.5.20-1 device-mapper-1.01.05-1

Czary. Pomoże ktoś?
--
Jarosław Kamper <jack w jack.eu.org>