BuildRequires: gcc < 5:4.0 w glibc.spec na AC-branch

Sob, 5 Lis 2005, 18:52:18 CET

On Saturday 05 of November 2005 18:34, Przemek Iskra wrote:

> to że ppcrcd będzie zbudowane przy pomocy nowego gcc uniemożliwia jego
> używanie z Ac ? rpm i db mam zamiar wziąć z AC-branch
Co z resztą pakietów?

kernel skompilujesz nowym gcc i nie będzie można dopoldkować driverów z ac.
Nie będzie można zrobić cp ppcrcd/* /dest/ bez późniejszych problemów.

--
Arkadiusz Miśkiewicz                    PLD/Linux Team
http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~misiek/  http://ftp.pld-linux.org/