wildcard w specach

Mikolaj Kucharski build w kompuart.pl
Nie, 6 Lis 2005, 00:37:06 CET

On Sat, Nov 05, 2005 at 09:24:47PM +0100, Arkadiusz Chomicki wrote:
> witam
>
> mam pewien problem i niewiem jak go rozwiazac.
> co zrobic jesli plik w nazwie ma wildacrd (w moim przypadku jest to *)
> plik nazywa sie
> /usr/share/katalog/plik-*-costam
>
> chcialbym dodac ten plik w sekcji %files
> %{_datadir}/katalog/plik-*-costam
> wykonanie tego konczy sie

Pisalem o tym _ponad_ 1/2 roku temu do autorow webmina, z odpowiedzi
wynikalo ze tylko rpm z PLD ma taka przypadlosc. Webmina olalem bo
nie spelnial moich wymagan, a buga nie zglosilem tutaj. Nowy webmin
ma tekie pliki.

Poza lista: nie lubie rpm'a, szkoda ze PLD jest na tym.. czyms.

--
best regards
q#