configure: error: can only configure for one host and one target at a time

Krystian T tomczyk w op.onet.pl
Nie, 6 Lis 2005, 11:50:36 CET

Dnia 06-11-2005, nie o godzinie 11:17 +0100, Lukasz Glebicki napisał(a):
> Nie wiem, może on wykonał %configure mimo tego,  że był #.
> r 1.20 się buduje, r 1.19 nie z dość ciekawym błędęm.

Też to kiedyś zauważyłem, a potem nawet gdzieś czytałem, że jak jest #%
configure to się wykona. Ja na wszelki wypadek daję ##%configure i jest
dobrze, a wtym co czytałem (chyba gdzieś w dokumentacji pld) było
napisane żeby w takich przypadkach stosować #%%configure
--
Pozdrawiam
Krystian T

        "errare humanum est..."