X11-driver-firegl.spec (1.102 -> 1.103)

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Nie, 6 Lis 2005, 12:00:47 CET

Paweł Sikora wrote:
> # modprobe fglrx
> FATAL: Error inserting fglrx (/lib/modules/2.6.14-0.5/misc/fglrx.ko.gz):
> Unknown symbol in module, or unknown parameter (see dmesg)
[...]
> fglrx: Unknown symbol verify_area
> fglrx: Unknown symbol register_ioctl32_conversion
> fglrx: Unknown symbol unregister_ioctl32_conversion

Wczoraj bawiłem się we własnym zakresie z tym modułem, nie robiłem
commita, ale mam takie wnioski:

na x86 z kernelem 2.6.13.4 (LINUX_2_6_13) miałem jeden unknown symbol
(fglrx: Unknown symbol realHandler_compat_ioctl) wywaliłem wszystkie
patche za wyjątkiem tego do panela sterującecgo (patch0) i zaczęło
normalnie działać. Na AMD64 nie mam obecnie możliwości potestowania. W
każdym razie warto by może przeglądnąć te patche.

Artur