komenda su + X (add patch)

Tomasz Narloch eyev w poczta.fm
Pon, 7 Lis 2005, 15:17:02 CET

Jacek Konieczny napisał(a):

>[...]
>
>IMHO znacznie lepszym rozwiązaniem byłoby poprawienie pam_xauth albo
>współpracy su z pam_xauth. Ten "mały dodatek" to brzydki hack, zamiast
>rozwiązania, które już jest... tylko nie działa.
>
>BTW polecam innego hacka: ssh -Y root w localhost
>

>Pozdrowienia,
>        Jacek

Skoro "pam_xauth" jest rozwiazaniem, a wiem ze w pewnych distro X-y po
komendzie su dzialaja, to dlaczego u nas w PLD AC jeszcze taki "prehistoryk"

Ja nie znam sie na pam_xauth, za młody PLD-user jestem, ale jak ktos by
znal sie, to sle prosbe w jego kierunku.

Pozdrawiam TOmek

INTERIA.PL | Kliknij po wiecej >>> http://link.interia.pl/f18c1