SOURCES: xchat-locale_names.patch - adjusted to 2.6.0

Wto, 8 Lis 2005, 16:26:37 CET

troll wrote:

> --ALL_LINGUAS="am az bg ca cs de el en_GB es et eu fi fr hi it ja ko lt lv mk ms nb nl no pa pt pt_BR ru sk sl sq sr sv uk vi wa zh_CN zh_TW"
> -+ALL_LINGUAS="am az bg ca cs de el en_GB es et eu fi fr hi it ja ko lt lv mk ms nb nl pa pl pt ru sk sl sq sr sv uk wa zh_CN zh_TW"
> +-ALL_LINGUAS="nl zh_TW"
> ++ALL_LINGUAS="nl pl zh_TW"

Chwila, moment, jaki to ma sens?
Przeciez drugie ustawienie niweluje pierwsze...

(nie pisze tu o wprowadzanej ta latka poprawce, tylko o tym co jest w
poprawianym plik przed/po nalozeniu pacza)

IMO drugie ustawienie ALL_LINGUAS jest do wywalenia...

  phone (48)(58) 347 14 61