SPECS: slmodem.spec - final

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Wto, 8 Lis 2005, 20:16:59 CET

On Tue, Nov 08, 2005 at 01:04:04PM +0100, Bartosz Swiatek wrote:
> A teraz ?
>
> Widzisz, problem w tym, że jeżeli ma sie budować z kernel dystrybucyjnym to
> niestety nie zbuduje się z kernelem niedystrybucyjnym :/

To w odpowiedzi na mój mail było? (brak References/In-Reply-To)

Używanie speców do modułów z PLD z jądrem niedystrybucyjnym wymaga paru
zabiegów na źródłach jądra:
cp .config config-nondist
cp include/linux/autoconf.h include/linux/autoconf-nondist.h
cp Module.symvers Module.symvers-nondist
oraz nałożenia łatki SOURCES/linux-kbuild-extmod.patch
(w CVS-ie jest kilka wersji dostosowanych do różnych wersji jądra, jeśli
nie ma pasującej - trzeba nałożyć zmiany z łatki ręcznie)

--
Jakub Bogusz    http://qboosh.cs.net.pl/