SOURCES: libxfcegui4-taskbar.patch - adjusted to 4.2.3

Charles kkrenski w gmail.com
Śro, 9 Lis 2005, 18:03:30 CET

Dnia środa 09 listopada 2005 17:20, Michal Chruszcz napisał:

> Nie wiedziałem właśnie, z czego wynikały różnice w stylu tego widgeta,
> dlatego go zostawiłem. Czy dodatkowe GTK_FILL|GTK_SHRINK jest czymś
> konkretnym (różnicą pomiędzy wersjami GTK+) podyktowane, czy nie? Bo
> jeśli nie, to faktycznie ten patch jest zbędny.

Tak jak myślałem - zostało to zaimplementowane :

    gtk_table_attach (GTK_TABLE (table),
                      task->image, 0, 1, 0, 1, 0, GTK_EXPAND, 0, 0);
[...]
        if ((gtk_major_version == 2 && gtk_minor_version >= 6) || gtk_major_version > 2)
        {
            g_object_set (G_OBJECT (task->label), "ellipsize", NETK_ELLIPSIZE_END, NULL);
        }
        gtk_widget_show (task->label);
        gtk_table_attach (GTK_TABLE (table),
                      task->label, 1, 2, 0, 1, GTK_EXPAND|GTK_FILL, GTK_EXPAND, 0, 0);
    }

Patch już wyrzuciłem.

--
Pozdrawiam,