SOURCES: xchat-locale_names.patch - adjusted to 2.6.0

Michal Chruszcz troll w pld-linux.org
Czw, 10 Lis 2005, 15:33:02 CET

It seems like on Thursday 10 of November 2005 08:12, Andrzej Krzysztofowicz
typed:
> Dwa dni minely i zadnej odpowiedzi. Zatem sie przypominam...

Nie wiedzieć czemu, tamtego maila nie dostałem.

Jakie drugie ustawienie? O czym Ty mówisz?
--
Michal Chruszcz -=- Seen at http://1lo.sanok.pl/~troll/gallery/
Meet Jacek: http://photoblog.be/jacek