/etc/fonts/conf.d WTF?

Pią, 11 Lis 2005, 15:53:50 CET

On Friday 11 of November 2005 14:57, Jakub Piotr Cłapa wrote:

> Albo przepisz, żeby działało jak Apache --- include'owało pliki *.conf,
> a olewało te z innymi nazwami (tak by było IMHO najłatwiej i najwygodniej)
I ta propozycja różni się tylko tym, że miało by reagować na *.conf zamiast
jak obecnie [0-9]*. Robi się pld-specyficzna niespójność z tym co w innych
distro fontconfigowych jest.

--
Arkadiusz Miśkiewicz                    PLD/Linux Team
http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~misiek/  http://ftp.pld-linux.org/