SPECS (DEVEL): python-psycopg.spec - ver. 2.0 beta5

Charles kkrenski w gmail.com
Pon, 14 Lis 2005, 14:05:10 CET

2005/11/14, wrobell <wrobell w pld-linux.org>:

> wolalbym zrobic symbolicznego linka psycopg2 -> psycopg,
> a stary modul oznaczyc jako psycopg1, poniewaz (chyba)
> dla wielu aplikacji nie powinno byc problemu z przejsciem
> na psycopg 2.x (przynajmniej na poziomie db api).
>
> a jesli ktos rzeczywiscie bedzie potrzebowal poprzedniej wersji
> to bedzie mial dwa wyjscia:
> - uzywajac 2.x: from psycopg2 import psycopg1 as psycopg
> - zainstalowanie starej wersji i: import psycopg1 as psycopg

Chyba rozumiem Twoje intencje.
Nie wiem jednak jak będzie z Zope (nie znam/nie używam).
I druga kwestia: to może być kolejne "PLD specyfic"

> jak myslisz?
Jak dla mnie może być (i tak już wszędzie stosuję "import psycopg2").

--
Pozdrawiam,
Karol Krenski