gnutu i gramps STBR

Krystian T tomczyk w op.onet.pl
Pon, 14 Lis 2005, 22:44:21 CET

Dnia 13-11-2005, nie o godzinie 22:56 +0100, Andrzej Krzysztofowicz
napisał(a):

> Searching for tag auto-ac-gramps-2_0_8-1...
> Tree branch already exists (    AC-branch                       (branch:
> 1.15.2)).
>
> Z jakiej galazki ma isc? Z tej? Jak tak, to pisz wyraznie.

Chodzi o HEAD
BTW nie zwróciłem wcześniej uwagi na to, że jest AC-branch - inna
sprawa, że ten AC-branch jakoś dziwnie wygląda patrząc na datę i wersję.
Jak HEAD sie zbuduje to można by go IMO spokojnie wykasować...

> Na ac-athlon od 6,5 godziny wisi na mono-find-requires. Any hints?

Na mono to się nie znam, ale widziałem, że jednak się zbudowało.
--
Pozdrawiam
Krystian T

        "errare humanum est..."