ivman.spec -> 0.6.5

Dariusz Włodarczyk milley w gostyn.pl
Wto, 15 Lis 2005, 21:23:34 CET

Andrzej Krzysztofowicz napisał(a):

> Nie. Bo zawiera za duzo bledow.

O widzisz o taką litość też mi chodziło, a dokładniej o zainteresowanie
i wskazanie byków, bo że są to się spodziewałem... to mój drugi spec w
życiu hehe. Tyle, że jak podesłałem poprzednio nie było odzewu wogóle :(

> Nie ma takiej grupy.

Poprawię :)

> Nie uzywamy.

Wywalę :)

> Zle sformatowane.

Coś bliżej ??

> Bibliotek statycznych nie umieszczamy w pakiecie -devel.

-static będzie jak rozumiem bardziej odpowiedni nawet jeśli są one
potrzebne "for development" ?

> Nie zadziala.

Dziwne bo u mnie działa... no ale jeśli nie to mogę usłyszeć coś więcej,
np. dlaczego nie ?

> Te makra wymagaja pewnych Provides.

Jakich ? proszę choćby o podpowiedź gdzie szukać :)

> Co to to nie.

Czy bardziej politycznie będzie %defattr(644,root,root,755) ?

> Nie uzywamy tego makra.

Dlaczego i co w zamian ?

> Dlaczego koniecznie .gz ?

Dlatego, że wszystko w man jest .gz ?

> Tyle na pierwszy rzut oka. Przy drugim pewnie bedzie wiecej.

Dziękuję za ten pierwszy rzut, proszę o dalsze wskazówki i po tym jak
podeślę poprawioną zgodnie z nimi wersję o kolejne krytyczne uwagi :)

--
pozdrawiam
Dariusz (milley) Włodarczyk

[-= Uśmiechnij się :) =-] ŻADEN użytkownik nie jest zainteresowany
grzebaniem w pliczkach niezależnie od tego czego one dotyczą.