SPECS: suspend2-userui.spec - Porpozycja SPECA

havner havner w smtp.kamp.pl
Śro, 16 Lis 2005, 13:38:52 CET

On Wed, Nov 16, 2005 at 01:27:57PM +0100, Bartosz Świątek wrote:

> Ok. Spec w załączniku i bez commitloga. Czy teraz można już wrzucić ?
> Pozdrawiam.

Nie gdyz calkowicie zignorowales moje watpliwosci co do nadmiarowych BR
i R. I prosze nie wysylyaj mi dodatkowej kopii maili. Nie
ustawialem w przeciwieniestwie do Ciebie swojego maila w Reply-To:

--
Regards    Havner                      {jid,mail}:havner(at)pld-linux.org
PLD developer                                    http://www.pld-linux.org